25 Mart 2021 Perşembe

Uygun fiyatlı hosting firmaları 2021

Benim yıllar içinde edindiğim kişisel kullanımlarıma göre size en uygun ve kaliteli hostingleri sıralayacağım;

1- Alastry 

Satın alma sayfasında BLOG kodunu kullanarak ekstra indirim varsa eğer yararlanabilirsiniz. Onun dışında kendileriyle uzun süre çalıştım, hızlı destek olmaları ve hızlı internet sitelerinden dolayı en başa koymayı layık gördüm.

2- Turhost

Burada da aynı şekilde hala çalışmaktayım. Destek ve hız konusunda bir problem yaşamadım ancak bir alastry'a göre daha pahalı.

3- Hostinger

Bir dönem bedava hizmetlerini kullanmıştım, fena sayılmaz. Fiyatları uygun ama çok fazla güven vermiyorlar.

Dizinde önereceğiniz Türk Hosting firmaları varsa yorumlarda iletin değerlendirip inceleme blogu yapalım.

0 comments:

Yorumunuz için teşekkür ederiz. Eğer soru sorduysanız en kısa zamanda cevap verilecektir.