16 Şubat 2021 Salı

2021 En İyi Hosting Kontrol Panelleri

Yaklaşık 15 yıldır kendi sunucumda hosting kontrol panelleri kuruyorum, kullanıyorum ve deniyorum. Bunlar arasından seçtiklerimi sizlere detaylıca anlatmaya çalışacağım.

 

2021 En İyi Hosting Kontrol Panelleri

Ücretli En İyi Hosting Kontrol Panelleri

 
Aslında bir sürü var ancak en başı muhtemelen sizinde duyduğunuz cpanel çekiyor. Ardındanda plesk geliyor. Benim deneyimlerime göre plesk daha kullanışlı ve detaylı ancak cpanel daha performanslı ve basit yada sürekli kullanımdan alıştığımız için kolay geliyor. Plesk ayrıca linux tarafında docker özelliği de veriyor. Yani docker ayağa kaldırabilirsiniz tabi epeyi bir kısım raminizi yiyecektir. Ayrıca plesk daha. mobil uyumlu. Ancak burada hızdan ötürü tercihim cpanel olacaktır. 
 
Onun dışında ücretliler arasında performanslı olduğunu iddia eden ve güzel bir gelişim gösteren Direct Admin var. Çok kısa bir süre kullandım. Ancak diğerlerinde yapılan herşeyi burada da yapabiliyorsunuz.
 
  1.  CPanel
  2. Plesk
  3. Direct Admin 

 

Ücretsiz En İyi Hosting Kontrol Panelleri

  1. aaPanel
  2. CyberPanel
  3. VestaCp
  4. Virtualmin(Webmin)
  5. zPanel

0 comments:

Yorumunuz için teşekkür ederiz. Eğer soru sorduysanız en kısa zamanda cevap verilecektir.